Direktlänk till inlägg 22 september 2015

Surrounded by love!

Av Kalle Larsson - 22 september 2015 00:03

Ibland är livet bra roligt emellanåt. Med det tänker jag mest på det som vi tänker på, det dras vi oftast till oss. Jag har följt en känd person på sociala medier som Facebook och instagram ett bra tag nu. Vem jag menar är Agneta Sjödin. Hon är en person för mig som verkar vara så klok, härlig, genomgod och kärleksfull människa som man blir glad av att höra utav och lyssna på för att det kommer så mycket klokt från henne. Det som både jag och många andra följare i sociala medier nu för tiden känner igen henne mycket utav är att hon brukar dels lägga ut en himla massa hjärtan av olika slag och former. Det är för att det har varit en viktig symbol för henne genom en period i livet som har följt henne tills idag.
Det som är också så roligt är när jag ser Agneta Sjödins bilder på alla hjärtan som hon delar så mycket utav, så börjar det dyka upp lite varstans för mig med. I alla märkligaste former faktiskt. Det känns som när alla dessa former sv hjärtan dyker upp så vill de gärna säga något. Något som är på väg att hända. Vem vet vad det är som kan hända inom en snar framtid.

Med detta vill jag bara dela med mig av några bilder som jag har tagit på hjärtan lite här och var.

Må så jättegott och ta hand om er allesammans??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 5 oktober 2015 12:28


Fick en liten chock när jag läste på aftonbladet ganska så nyligen att den svenska författaren Henning Mankell har gått bort. Han led av cancer och det skrev han om i den självbiografiska boken kvicksand. Han är som mest känd för sina böcker om Kurt ...

Av Kalle Larsson - 25 september 2015 07:31

För mig är öppenhet och ärlighet väldigt viktigt. Oavsett vem man är med. Om det må så vara en familjemedlem, en kär vän eller total främling. Då mår man som bäst för att slippa stänga en massa murar framför sig så att man inte kommer framåt på livet...

Av Kalle Larsson - 24 september 2015 08:53

Såg på "Ett jobb för Berg" här om dagen. Ett bra program för jag gillar Carina Bergs personlighet och positiva anda som hon förmedlar ut genom rutan. Har alltid gillat henne sedan hon blev känd. I denna vecka var hon till New York till stjärnmäklaren...

Av Kalle Larsson - 22 september 2015 08:51

Jag ser oftast mitt som en film. Jag ser den filmen som en enda stor balans. En balans där man ska balansera mellan att det sker mycket goda ting i ens liv i alla områden som man har, men ändå lite onda. Men inte för onda. Bara så pass att man snudda...

Av Kalle Larsson - 21 september 2015 08:13

Godmorgon på er alla!   Fick en impuls om att göra igång med en blogg igen. Fast nu är det av helt andra grunder än vad jag har gjort tidigare. Förut så var det mest att man kände att det blev en massa krav att hålla en blogg igång och man kände ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards